Informatika rn
Temeljem odluke MZO od šk. god. 2020. / 2021. uvodi se izborna nastava informatike za sve učenike osnovnij škola u Republici Hrvatskoj koji u školskoj godini upisuju 1., 2., 3. i 4. razred.
Učenici prvih razreda osnovne škole prvi se put uključuju u odgojno-obrazovni rad koji je propisan zadanim ishodima učenja. Nastava informatike može biti ustrojena u bloku-sat ili u pojedinačnom satu dva sata tjedno, ovisno o organizaciji.
Svaki sat nastave informatike ne mora se nužno odvijatu u informatičkoj učionici. U razradi nastavnih sadržaja planirane su mnoge igrolike aktivnosti koje su primjerene za učenike 1., 2., 3. i 4. razreda, ali i brojni drugi metodički postupci koji omogućuju uspješnije poučavanje učenika odgojno-obrazovnim ishodima propisanim predmetnim kurikulumom.
Sadržaji predviđeni u drugom razredu ponavljaju se u odnosu prema prvom razredu s nešto detaljnijim pristupom informacija. Sadržaji predviđeni u trećem razredu također se ponavljaju i nadopunjuju u odnosu na pvi i drugi razred. Sadržaji predviđeni u četvrtom razredu također se ponavljaju u odnosu na prethodne razrede s detaljnijim pristupom informacijama čime se ostvaruje vertikalna prohodnost odgojno-obrazovnih ciljeva.
Naglasak za ostvarivanje ciljeva i ishoda poučavanja nastave informatike kod učenika nižih razreda osnovne škole dan je na pojmu Igrifikacija. Igrifikacija, odnosno gamifikacija predstavlja upotrebu mehanizama, dizajna i elemenata igre u ne zabavnom okruženju, a sve to u svrhu promicanja motivacije, truda i lojalnosti. Igrifikacija u odgoju i obrazovanju od velikog je značaja u ostvarivanju ciljeva i zadaća u budućnosti cjelokupnog sustava odgoja i obrazovanja.
IZVORI: Metodički priručnici Školske Knjige, GAMIFICATION IN EDUCATION (srce.hr).

No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.